ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خوشبخت بشی

 خوشبخت بشی عزیزکم بدون حتی اسم من

                                                یادت بمونه عشق توست ، تو تار و پود و جسم من
 
خوشبخت بشی بهار من فدای قلب عاشقت
نیستم دیگه که دردامو یواشکی بگم بهت
 
خوشبخت بشی خدا کنه باشی و اشکی نریزی
دوست ندارم خیس شه چشات حتی به قدر ناچیزی
 
خوشبخت بشی مثل قدیم لبات پر از خنده باشه
رفیق تو از این به بعد رفاقتش با درداشه
 
خوشبخت بشی که آرزوم تا ته دنیا همینه
خوش ندارم دوتا چشام تو رو تو غمها ببینه
 
خوشبخت بشی که راضی ام از تو و عشق پاک تو
بدون که باز دوست داره مخلص سینه چاک تو
 
خوشبخت بشی گریه نکن که عین ماهی جون میدم
راضی نشو با اشک تو دل رو به دست غم بدم
 
خوشبخت بشی ببین منو دارم میخندم زورکی
خودت بگو که بعد از این غصه هامو بگم به کی
 
خوشبخت بشی عزیز من که کم نذاشتی واسه من
یادم نمیره اون شبو که دستتو دادی به من
 
خوشبخت بشی غصه نخور تنهایی عادت منه
بغض نکن و قوی بمون نذار دلم جون بکنه
 
خوشبخت بشی اینا چیه داره میریزه از چشات
دوست دارم گریه نکن دلم چه تنگ میشه برات
 
خوشبخت بشی فدات بشم که خیس خیس گونه هات
تورو خدا صدام نکن با بغضی که داره صدات
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 6:29 | |